My boots are made for walking, and that's just .. - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu My boots are made for walking, and that's just .. - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

My boots are made for walking, and that's just ..

Door: Fran the daredevil

Blijf op de hoogte en volg Françoise

14 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Coucou c'est nous

Vandaag toch wat te laat uit ons hemelbed gekomen, 't was ook zo'n lekker warm nestje (ja nog niet verteld maar de chauffage van die ouwe sleur van een motorhome is kapot, dus hier op 3300 m hoogte is dat 's morgens een beetje fris aan de vis; bovendien lekt nu ook onze watertank, mr we laten onze pret niettttt bederven). Remember, we are two happy campers....

Dus een bekke too late aan onze afdaling in de Canyon begonnen (oppassen for the sunshine op de helling bij terugkeer omhoog) plus het feit dat ik mijn knieën toch wat moet ontzien, maakt dat we niet helemaal afgezakt zijn tot waar we van plan waren. Toch geweldig geweest, we hebben onze knapzak dan maar op één andere mooie plek opgegeten, nl. aan het andere uiteinde van de south rim (de rand van de canyon nl aan Hermits Rest. We zijn de rim dan n heel stuk afgelopen, easy walk maar mooi.

En nu gaan wij barbecuen, yeah, sausages and beans and for ons Edward je marsmellows!

Morgen verder rijden, traject wordt wat aangepast op advies van VC Kingman, dus we gaan beetje meer south richting Sedona, Silver Creek (natural pool - zou ik dan toch mijn badpak nog moeten aantrekken ? Mr ' t zal niet zijn om crawl te zwemmen hé Tina-girl).

Dan verder terug north richting Jerome om zo aan de route 66 te beginnen.

Mijn maagske grolt dus we gaan afsluiten voor vandaag.

Robby foto's uploaden lukt tothiertoe niet, dus je zal ze thuis moeten komen zien.

Kisskiss en thanx voor al de leuke reacties.

Jane en Johnny Walker

• 15 Oktober 2015 - 12:38

Joanna ,sofie:

We hebben de website nog eens geprobeerd.
    Alles ok hier! Hopelijk lukt het volgende keer ook.
    Groetjes,
    ma en dochter