Het spookdorp - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Het spookdorp - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Het spookdorp

Door: Casper en Sus Antigoon

Blijf op de hoogte en volg Françoise

22 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Hey,
Todayyyyy was shoppingdayyyyy
Oladiejayyyyy

Ter plaatse op zelfde camping gebleven. Wij waren eerst van plan om nog te versassen naar 'n camping in San Francisco, maar we hebben er van afgezien: dure camping, lelijke camping op beton (schoolvoorbeeld van 'n stadscamping), weer rijden, laat aankomen, shuttle naar downtown (centrum) nemen,.....Dus wij zijn gewoon hier efkes naar Macy's gegaan.
Grote shopping mall met van alles en nog wat, oa een echte verkleedwinkel.... goh daar kan huis Baeyens nog 'n puntje aan zuigen: heelder grote bewegende spinnen, driekoppige hellehonden, hakbijlen, namaak chainsaw's, dinomaskers, nep afgehakte vingers, noem het en ze hadden het, én de mensen sleurden het naar buiten....

Wij kochten wat Star Wars-attributen (oa een kerstbal-Darth Vader) want ook dat is compleet losgebarsten!! (Met de nakende release van de nieuwe film).

Op de camping is het ook Halloween: iedereen is druk bezig zijn camper of blokhut helemaal op te tuigen.Wij zijn ns rondgegaan en vonden kerkhoven, geraamtes in stoelen, vleermuizen, opblaasbare spokenfamilies, vampieren en niet te vergeten pompoenen natuurlijk. Very important feast in the americas, dat gaat hier van't week-end nog plezant worden. .. en echt iedereen doet mee.

Snik, snik,... Wij zitten hier nu met tranen in onze ogen bij ons laatste campfire this holiday omdat we naar huis moeten...neeeee, 't is niet waar, 't is van de 'smoor' in ons ogen, neeeee 't is niet waar, maar wat wel waar is, is dat we morgen onze rijdende bungalow terug moeten binnenleveren.
Daarna worden we naar ons overnachtingshotel gebracht en dan trekken we waarschijnlijk toch nog efkes naar Frisco om een frisco te eten, woehaa.
Misschien dat ikzelf die toch maar skip, want ik moet toch al wat harder trekken om m'n broek dicht te krijgen.

Voila, dat was het weeral voor vandaag. Wij zullen ook content zijn om everybodie terug te zien: sophy, bennie, leonie, siddie, mommie, daddie, ivonie,.....

And our own beddie (want dat plastieken geval blijft toch hard).

Met grieselicccchhhhe Chroetennnn
The Adams Family

They're creepy and they're kooky,
Mysterious and spooky,
They're all together ooky,
The Addams Family.

Deudeudeudeum - Deudeudeudeum
Deudeudeudeum - Deudeudeudeum - Deudeudeudeum

• 23 Oktober 2015 - 07:01

Martine:

Heb genoten van jullie verslagjes. Ik ga dit ochtendritueel missen. Je zal nu zelf moeten komen vertellen zodat ik geleidelijk kan afkicken. Maar Miranda volgt jullie op: zij trekt naar thailand voor 4 weken, dus dan heb ik terug lectuur, al zal dat mss 's avonds binnenkomen.
    Tot binnenkort.
    Geniet er nog van!
    Martine

• 23 Oktober 2015 - 08:12

Sofie:

allé ik kom nog is op de eerste plaats ;)

Wij zullen HEEL blij zijn dat jullie terug zijn! Filmpje Sid al gezien? Ik denk dat Eddy best een handdoek in de aanslag houdt voor al zijn kusjes (en snot) af te vegen hahahaha!!!

Geniet nog van jullie laatste daagjes, jullie zullen met open armen onthaald worden hier in fris, regenachtig en grijs België ;)

• 23 Oktober 2015 - 09:29

Ben:

Op naar de volgende! Misschien gaan we dan wel mee ;-)
    Geniet er nog van in Frisco! Er gaan er hier een paar blij zijn om jullie terug te zien!
    De star wars gekte is hier ook al losgebarsten. De voorverkoop heeft alle records verbroken ;-)

Safe flight!

• 23 Oktober 2015 - 13:14

Jeanne.mangelschots:

hallo ik nog ff..prof.nog van die halloween daar en dan zal het dus zijn van snik..snik ,en zoals ik u als eens melde (buikje intrekken voor broekje??)toch verder nog ff een goed verlof en wens je een goede vlucht terug
    grtjes van mams xx

• 23 Oktober 2015 - 15:32

Broothaers Family:

Dag lieve schatten;

amaai zelfs voor ons is het voorbijgevlogen dus voor jullie zeker peins ik. Geniet nog van de laatste uurtjes en veilige thuiskomst.
    Maar niet getroost dit kunnen ze jullie weeral niet afpakken

dikke kussen en welcome back mijn ventje zal jullie komen ophalen
    xxx
    Veke en c°

• 23 Oktober 2015 - 18:22

Nesske:

Hela,
    Onze Eddy wel eten geven he, hij ziet er wat slapkes uit

Tags: Macy's