Grand Canyon...is rally GRAND! - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Grand Canyon...is rally GRAND! - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Grand Canyon...is rally GRAND!

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Françoise

13 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Bijzonder goed geslapen, en fris opgestaan midden in de dennebossen.
In de voormiddag één van gratis shuttlebussen genomen naar het VC, en daarna naar onze eerste blik op de canyon...overweldigend, temeer omdat je het pas ziet als je er een tiental meter van verwijderd bent.
Na nog wat inkopen gedaan te hebben, een wandeling langs de rim gedaan' en even het Bright Angel trail verkend (doen we morgen).
Interessante interpretive talk bijgewoond over de Californische condor, en s'avonds naar de zonsondergang gaan kijken. Betoverend mooi.
Nu nog war eten, toneeltekst leren, foto's overzetten en dan dodo.

See you alle tomortow! !

De condor en de raaf.

PS nog iets grappig; gisteren onderweg naar hier zeg ik: waar blijven die bergen dan? Zegt Eddy heel droog"bergen?, das wel ne put hé

• 14 Oktober 2015 - 17:35

Robby / Nancy / Jill:

Hé amerikanen !

Hoe kunnen we via de site jullie foto's terugvinden ????

Laat maar iets weten als je wakker bent.

• 14 Oktober 2015 - 21:06

Tommeke En Claire:

Super ! Ik geniet elke morgen van jullie leuke teksten ....
    Geniet maar goe van 't zonneke ... daar kunnen wij nu alleen van dromen ....
    Dikke knuffel.

Tags: Grand Canyon