Death Valley ofte Hell's Kitchen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Death Valley ofte Hell's Kitchen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Death Valley ofte Hell's Kitchen

Door: Fran, morgen is aan Ed

Blijf op de hoogte en volg Françoise

11 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hi here we are again (ik hoop dat jullie nog steeds geïnteresseerd zijn)

Vannacht toch goed geslapen, airco hoereihhhh.
Om 05.30 u opgestaan om de sunrise (deze keer on time) te fotograferen, weeral zo schoon. Dan gelijk verder tot in Furnace Creek, mooi uitgewerkt visitors center met veel informatie over deze toch wel heel speciale 'region'.
Daarna verder tot in Badwater (zoutplateaus) waar men toch adviseert om er niet op te gaan. Two reasons:
1. Too hot when its hot and its always hot hihihi (ah ja, dat wit reflecteert nog eens extra of course)
2. Er leven vlak onder de zoutkorsten kleine aaltjes die zich met algen voeden en die worden dan platgetrapt als er over gelopen wordt
Resultaat, wat denk je? Velen lopen er toch over natuurlijk. Ons Coiseke niet. I'm a good girl!

Vóór Badwater (ter info, dat heet zo omdat het badly smells trouwens) nog even de Golden Canyon ingedoken, te voet, maar was justekes op de middag en we zijn halverwege teruggekeerd want dan waren we zo ongeveer gestoomd (wel goed voor ons moek haar velleke hé Sofieke).

Dus, ik als nief (???!)terug de car in en wijle verder richting Zabriskie Point; goh, weeral 'unearthly beautiful' zoals Ed het verwoordde (ja, das ondertussen weeral nen halven Amerikaan), maar 't is waar: Death Valley is een aanrader, on-ge-lo-fe-lijk mooi, beautiful, beau, schœn, hermosa, u Ahha, otjen npekpachuù.

Maar dan.... Las Vegas!!! Onze arrival hier: wat was da!!! Dat verkeer op die autostrade, iedereen die langs rechts voorbij steekt, van Hell's Kitchen gesproken.. en toen vonden we de camping niet.
Ja, wij staan hier op de enige camping in town, nl. aan't casino van Circus Circus. Ge moet u daar niet teveel van voorstellen: nature has totally gone here and concrete has come to replace it, but what the heck, wij gaan gokken en ons nog eens volproppen aan de - blijkbaar - fantastische buffets.
En nee, papke, ik zal de kaasbuffetten niet plunderen, en ja, Veerle, ik eet nog altijd graag en ik regiem ook nog dikwijls. ...

Ed is ondertussen de droogkast gaan leeghalen, want onze lakens stonken en dat kan ik niettttt uitstaan.

Hopelijk zijn we morgen niet failliet, .....

Xxx
From us both

• 12 Oktober 2015 - 15:31

Sofe, Ondertussen +21:

allé vooruit, gaan gokken zonder uw minderjarige dochter... Eindelijk uit de marginaliteit geraakt dan?:)
    Zie maar dat ge uw passen bij hebt of ge moet ook naar het kindercasino :)
    GOD BLESS Y'ALL FOLKS!

ps: hopelijk verdienen jullie wat aan de gokkast, dan kunt ge nog een groter tapijtje meebrengen voor mij ;)

• 12 Oktober 2015 - 15:48

Marc En Martine:

hey lieverds

wij vinden jullie reisverslag toffer dan de trippekes in "Vlaanderen Vakantieland".
    Zo uitgestippeld amai ....en nu Las Vegas gokje wagen...bingo ....en daarna wereldreisje maken?....
    go for it!!
    XX
    Ps. de eerste vorst aan de grond is bijna realiteit dus genieten van de warme temperaturen ginder.

• 13 Oktober 2015 - 21:20

Marc En Martine:

piepeloe sjoekes

mis vandaag jullie update ? toch de jackpot gewonnen, joehoe...feestje bouwen!! ja ja en dan bekomen hé ...het is jullie van harte gegund!!

Ps. jullie gaan het niet geloven maar de eerste sneeuw in den Belgique is een feit (wel op de hoge venen)
    dikke kus
    M & M