Hot hotter hottest - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Hot hotter hottest - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Hot hotter hottest

Door: Fran, again!

Blijf op de hoogte en volg Françoise

11 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Bishop

Hellow everybody!
Today vertrokken vanop de campground, redelijk vroeg om te gaan ontbijten in Great Bassin Bakery De gidsen raadden eigl. Eric Schat's Bakery aan, mr de host vh Shoshone Cultural Center raadde ons deze aan (minder toeristisch). Was lekker ook en gelijk ook een pak Cinnamonrolls gekocht voor ons snoeperke , rara wie is dat?
Dan verder richting Lone Pine. Manzanar site bezocht (kamp waarnaar men tijdens WOII de Japanse immigranten verbannen heeft (na Pearl Harbour stak de haat tegen de Japanse immigranten de kop op - l'historie se répète !).
Dan verder tot Death Valley. Eerst langs Panamint Springs, daar in de oude bar (weer sixties) een colake ??!! gedronken en oud portret gefotografeerd (op de camping met man - Mike - gesproken en die vertelde dat daar 'n portret van zijn grootvader hing en vroeg of we dat wilden trekken en dat hebben we dan gedaan).

Zo verder tot aan onze overnachtingscamping in Stove Pipe Wells. Blakke zon, 40°C maar ... leve de airco. Vlug ene gaan pakken in de Saloon en dan 2 Milestone verder naar de zonsondergang in de Mesquito Dunes (duinen van Blankenberge maar ietsjes groter hihi). Eigl.juist te laat want de zo'n was al achter de bergen, mr tochtig mooi.

Nu iets gaan eten, eten, eteeeeettn, en Seffens nog wat sterren watches en dan sleepte met airco met lawaai, hmmmm wat zal dat worden??!

WAT EEN MOOIE DAG WAS DIT, WAT EEN LANDSCHAPPEN, WAT N KLEURENPRACHT, ONGELOFELIJK EVERVARING.

PS Beware of rattlesnakes, Scorpions and Black Widows
Oei, it must be very DANGEROUS out here, zeker voor de heren...?

PS2 almost forgot: onderweg troep coyote gezien

See y'all tomortow voor 't vervolg.

Xxx

• 11 Oktober 2015 - 10:42

Marc En Martine:

hey lieverds
    wat een avontuur...super leuk om jullie zo te kunnen volgen. Genieten, genieten is de rode draad door jullie reis, top.
    vele groetjes vanuit het stilaan frisse België
    XX

• 11 Oktober 2015 - 22:38

Hilde:

Wat een toffe reis! Zoveel prachtige natuur en mooie beestjes :-).
    Hier in de Flemish Kempen al goe fris 's morgens! Ons meiskes moeten hun winterfrakske al dragen anders bibberen ze uit hun velleke. Ook hier beginnen de blaadjes te verkleuren, de paddestoelen uit de grond te pulpen en de heerlijke herfstgeuren dwarrelen op in het bos. Heerlijk! Om 6u15 's ochtends ben ik al op pad met de honden, dan is't wel nog donker...
    Zo'n reisblog is wel een leuk idee. Kijk er steeds naar uit om jullie avonturen 'mee te beleven'.

Knuffies van zussie en Gab! xxx