Mammoth Lakes again - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Mammoth Lakes again - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Mammoth Lakes again

Door: Franny

Blijf op de hoogte en volg Françoise

09 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Vandaag nog n dagje hier ter plaatse gebleven, lekker rustig.
Morgen verder tot Bishop; normaal gezien was het plan om iets verder te gaan tot in Lone Pine, maar de camping daar is volzet.
Wij hadden vandaag graag nog de gondel tot boven op Mammoth Mountain willen nemen, maar die gaat niet meer wegens tussenseizoen (shoulderseason); hetzelfde met de shuttlebus tot aan Devil's Postpile National Monument. Hell and the devil, dat zijn 2 missers op 1 dag, grrrr
Morgen beter.

PS Edje heeft nieuwe hikingshoes dus 'weg met de blisters'!
PS2 Heb mij vanavond n breuk gelachen met een vogel die nootjes van onze tafel kwam pikken, ze vlogen int rond, was echt grappig, is n filmpje van mr dat gaat waarschijnlijk niet lukken om dat mee door te sturen

Edje en coise go tot bedje now