Edwardski en Swaaski in Polskiland - Reisverslag uit Weimar, Duitsland van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Edwardski en Swaaski in Polskiland - Reisverslag uit Weimar, Duitsland van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Edwardski en Swaaski in Polskiland

Door: Swaaski

Blijf op de hoogte en volg Françoise

08 November 2017 | Duitsland, Weimar

Kiekeboeski allemaal!

Hier zijn we dan weer met een nieuw reisverhaal om tijdens de komende periode jullie saaie werkend bestaan wat op te leuken.

Vandaag onze zevenmijlslaarzen aangetrokken en iewiewaai ..weg...

Edje heeft ons al veilig doorheen België en tot hier in het Amaliënhof in Weimar geloodst (600 kilometerkes). Weimar is de stad van Goethe en Schiller, maar onze aandacht zal morgen vooral gaan naar een bezoek aan het voormalige concenrtratiekamp Buchenwald (gelegen in Erfurt). Triest maar we mogen deze gruwelperiode uit de moderne geschiedenis nooit vergeten!!!

Nu zijn we op onze kamer beland. Een iets ouder hotel maar de kamers zijn wel vernieuwd en wij zitten zelfs op een appartement-kamer dus ons Swaaski zal sebiet eens pattaten beginnen schillen.

Nee, grapje, we gaan seffens ons voeten op een ander onder de tafel steken und - da wir zu Fuss sind - können wir geroest einige Gläser zu uns nehmen, ja wohl meine Freunde

Dus op op in galop naar .... dass wissen wir noch nicht gerade....

Tschuss und bis später, see you later alligator

• 08 November 2017 - 19:45

Sissie:

Ah, die globetrotters sind wieder abgefahren! Ne reiches mensch ist toch etwas bizar, nicht?

Nicht zufiehl fressen und zaufen diesem abend hé! In Buchenwald was auch nicht viel zu essen hé und ge must sich was einleben hé!!
    Das heist schwartsen humor :-)!

Gute reise und ich folgen Ihren reisenverslag gerne!

Kusskes von Hildegarde! xxx

• 08 November 2017 - 19:53

Martine:

hey lieve schatten,

Coosje bedankt voor je bedankmail, ben blij dat je er zo van genoten hebt, het is je van harte gegund, jou Edje is toch een crèmeke he en nu genieten van je nieuwe vrijheid!!
    supertof dat jullie weer een reisverslag maken, ik ben er onmiddellijk aan verhangen en al benieuwd naar jullie avonturen, laat het jullie smaken mit ein schone weisbier und grosse schnitsel mit salat
    XX veel plezier en dikke kus
    Martine

• 09 November 2017 - 15:02

Martine:

Hallokes, profiteurkes! En gelijk hebben jullie!
    Geniet van jullie verlof en laat ons bij gelegenheid mee genieten.