Countryroads, take me home - Reisverslag uit Edegem, België van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Countryroads, take me home - Reisverslag uit Edegem, België van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Countryroads, take me home

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Françoise

25 November 2017 | België, Edegem

Gut geschlafen, en na een stevig Duits ontbijt richting Belgien gefahren. Beetje regen en na een kleine 4 uur waren we alweer terug in de Herbststrasse, Edegem.

Auto even naar de carwash gereden, wasmachine laten zwoegen, inkopen gedaan, kortom terug de gewone dagelijkse sleur dus.

Toch kijken wij heel tevreden terug op deze mooie reis, die voor ons zéér afwisselend en ontspannend was, en die ons een Polen heeft laten zien wat voor ons voordien onbekend was, maar nu toch een aanrader blijft voor iedereen. Om zo terug te vertrekken !!

Bedankt aan alle volgers voor de reacties, en graag tot de volgende reis.

Eddy & Françoise
De Kròlu en Kròlowa van Wawel
Herr Edwin und Fräulein Franziskaaaa

• 26 November 2017 - 20:15

Martine:

Bedankt om op afstand jullie ervaringen mee te mogen beleven. Ook ik ben weer een beetje wijzer geworden. Tot één dezer in levende lijve. Martine.

• 27 November 2017 - 08:51

Marc En Martine:

inderdaad om direct terug te vertrekken. supertoffe reis en wat gaan we jullie reisverslagen en avonturen missen. Toch ook blij dat jullie heeeelhuiiiids terug zijn....
    tot gauw lieve vrienden!!
    XX

• 02 December 2017 - 15:41

Linda Coppens:

Wat te laat maar toch bedankt o ons me te laten genieten.
    Hope to see you soon!
    xxx

• 30 Augustus 2020 - 19:38

Raes Linda:

Graag een reactie aan ons vriendenclubje
    Graag. Lizzy greet linda en jij graag een reunnie aub. Laat iets weten aub . Ook dat je geen contact meer met ons xxxxxxxxx