Las Vegas ofte Hell's Kitchen, maar dan een andere - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Las Vegas ofte Hell's Kitchen, maar dan een andere - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Las Vegas ofte Hell's Kitchen, maar dan een andere

Door: Fran dan maar weeral hiehaa

Blijf op de hoogte en volg Françoise

11 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

... Wij zijn niet failliet, wij hebben welgeteld 1,5 dollar gespendeerd en kwijtgespeeld en dat vond ik al meer dan genoeg; spijtig dat ge er niet bij waart hé Sofietje, al ben je nu wel oud genoeg.
Maar wat een fake glitter en glamour. Superdruk, het ene casino al luxueuzer dan het andere. We zijn een heel stuk de strip op gewandeld, binnengeweest in Circus Circus, the Venecian en nog een waar ik bijna niet durfde te gaan zitten. Verschrikkelijke stad maar ge moet het eens gezien hebben. En de dees had verkeerde schoenen aangedaan (ah ja ik moest er toch wat deftig uitzien, tot we moesten constateren dat de helft daar op zijn stap/loopschoenen rondliep). Dus ik binnen de kortste keren zere knieën en toen kon ik niet meer vooruit en begonnen we te zeveren tegen elkaar en 't was 'um die Seife'. Er reden shuttlebussen rond maar die geven blijkbaar niet weer als ge niet kunt passen (pure afzetterij) en daar doen we niet aan mee, ha neen, nog liever te voet verder pikkelen dan.... mr we zijn er geraakt.
Goed geslapen en 's morgens verder....

PS foto's lukken nog altijd niet, maar ze werken er aan

Xxx
Franny, the star of the strip

Tags: Las Vegas