Arrived - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Arrived - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Arrived

Door: Franny

Blijf op de hoogte en volg Françoise

03 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Ik lig hier nu efles op bed in onze hotelkamer, 20 u plaatselijke tijd (pt) dwz 05.00 's nachts bij ons.We zijn dus klokske rond wakker: vanmorgen om 05.00 u opgestaan, 06 u aan 't station, 11 u vertrokken richting Chicago, 9 u gevlogen, dan verder tot San Francisco, nog ns 4u vliegen, en dan had ons Soos het wel gehad, n mens moet er toch wat voor over hebben.....
Chicago is n reusachtige luchthaven, we moesten n monorail nemen om onze bagage te halen, mr dat is natuurlijk op meer luchthavens het geval. De landing in San Francisco ging precies op de zee gebeuren, die landingsbaan vertrekt echt vanuit het water. Onderweg trouwens veeeeel turbulentie gehad en de dees weer in paniek natuurlijk .
In ons hotel ingecheckt (El Rancho Best Western), even een douchke genomen en dan iets gaan eten in het resto.
Als een blok in slaap gevallen. ...
Tot morgen!!!

• 03 Oktober 2015 - 12:54

Hilde:

Hi folks,

Fijn dat jullie er zijn! Effekes naar den andere kant vliegen is idd. zwaar... Maar nu kunnen jullie genieten van de prachtige reis! Have fun!
    Zussie xxx