SILENT MOVIE - Reisverslag uit Zakopane, Polen van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu SILENT MOVIE - Reisverslag uit Zakopane, Polen van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

SILENT MOVIE

Door: Cast: Eddy en Franny

Blijf op de hoogte en volg Françoise

19 November 2017 | Polen, Zakopane

Hi everybody

Vandaag zondag en dat is de Dag des Heeren, dus wij hebben het rustig gehouden.
Een mooie wandeling gemaakt in een stukje Tatragebergte, meer bepaald naar Jazkinia Dziure, een diepe grot (100 m kan je erin gaan en ze is app. 50 m hoog. We zijn wel tot daar geraakt maar de ingang was te glad en ik ging daar nu geen been voor breken.

Daarna rustig thuis gebleven.... zitten wij daar in ons keuken en komen daar toch twee ruziemakers aan ons raam staan zeveren zeker... zie zelf maar:

• 19 November 2017 - 21:34

Martine:

Haha, geweldig! Jullie taal- en taleertalent is nooit ver weg. Super! Heel grappig gedaan!
    Allee, nee, waaw met zo'n hoog bezoek. Bewijs dat jullie wel heel belangrijke mensen zijn...
    Veel plezier nog!

xxx

• 20 November 2017 - 21:46

Marc En Martine:

hallokes schatten, jullie zijn echt niet te schatten!!! geweeeeeldiiiig!!!!