JINGLE BELLSKI - Reisverslag uit Wrocław, Polen van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu JINGLE BELLSKI - Reisverslag uit Wrocław, Polen van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

JINGLE BELLSKI

Door: Rudolph the Red Nose Raindeer

Blijf op de hoogte en volg Françoise

22 November 2017 | Polen, Wrocław

Hallokes, wij weer

Vandaag weer lekker ontbeten. Toch eigl. wel een beetje schandalig hoe uitgebreid die ontbijtbuffetten in de hotels wel zijn, een mens weet niet wat eerst nemen. Wat wij ons dan afvragen is wat ze met al die overschotten doen (vooral van gebakken eieren en zo), ....

Dan op weg om Wroclaw te verkennen. Amaai we hebben weer wat kilometers gegeten vandaag:

o.a. kerken (één op elke hoek), groot panoramaschilderij gaan bewonderen van één of andere veldslag (wel 114 m lang x 15 m hoog en in het rond opgesteld, heel gekend in Polen), ...

De Kerstmarkt staat hier ook al opgesteld op de Rynek (= de Grote Markt), veel mooier als bij ons, met veel eetkraampjes en verder met wat gekende brollekes, maar ook wel eens wat anders. Heel gezellig, dat wel.

Dat was het voor vandaag, foto's en video's als bijlage).

Christmas Blessings
Santa & his wife

• 22 November 2017 - 21:15

Marc En Martine:

hey schatties,

foto's om helemaal in de kerstsfeer te komen, in den Belgique vandaag 14 graden dus sneeuw is hier nog ver af. Kerst is in Polen het feest van het jaar met stro onder een wit tafelkleed en een extra bord voor een onverwachte gast .....super cosy...nog genieten ginder hé.... misschien hier toch stiekem mijn kerstlampjes voor buiten al testen of ze nog werken....
    XX
    M&M

• 22 November 2017 - 21:35

Catherine Wauters:

Hey Coisie en Eddy, wat een interessante verhalen ginder! Jullie hebben al serieus wat ervaringen achter de rug. Geniet nog van jullie vakantie en bedankt om steeds jullie verslagen door te sturen. Xxxx

• 23 November 2017 - 16:28

Claire:

Amaai wat een mooie foto's --> een pluim voor den Eddy ... en ja Coiske ... gij zijt een pateeke zene ....
    Wat ze doen met den overschot van het onbijt ? Da krijgt ge morgen op uw bord hé hahahaha
    Veel genieten maar dat doen jullie wel zonder dat wij dat zeggen hé ...
    Dikke knuffel, Tommeke en Claire

• 23 November 2017 - 22:28

Gunter, Veke Milan:

Wij hoopte op een foto met ontbijt :-)