Naar de GVR's met mijn GVR - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Naar de GVR's met mijn GVR - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Naar de GVR's met mijn GVR

Door: Klein duimpje

Blijf op de hoogte en volg Françoise

18 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Lake Isabella

Howdee!

Toch op dezelfde camppaats gebleven, rustige dag.

't Waren Halloween-pancakes op de camping, lekkere dikke met gezichtjes op. Leuke attentie van de camping.

Vandaag naar de Trail of the 100 Giants geweest, Sequoia bomen, Grote Vriendelijke Reuzen van wel 50 m hoog? Prachtige omgeving, de rit ernaar toe ook trouwens. Het rare is dat die bomen zoooo groot worden, maar slechts heel oppervlakkige wortels hebben die maar enkele feet diep gaan, bijgevolg vallen ze iets gemakkelijker omver bij stormweer.

Onderweg bijna 10 eekhoorns doodgereden, 'n mens zou in de afgrond rijden om ze te mijden.

Met mn bril op stap want ik had ipv een neutralisatiepil, een andere pil in mijn lenzenvloeistof gedaan, al goed dat het normaal roze aankleurt en dat ik het gezien had .....

Nog efkes wat gewassen dus ist hier weer 'huisje-wel-tevree'.

Nu weer aan 't barbecuen, 'n T-Bonesteak.

Morgen trekken we naar de kust, Morro Bay.

Hopelijk hebben jullie allemaal goed geslapen als jullie dit lezen.
Wij gaan dat seffens ook doen.
Xxxxxxxxxxxxxx

  • 19 Oktober 2015 - 09:56

    Sofie:

    10 eekhoorns doodgereden???????

  • 19 Oktober 2015 - 20:10

    Joanna Mangelscots:

    ik ben met maikje naar de stad geweest..leuk gesprek ..toch voor herhallig vatbaar ..mijn beste vriendinne..toch wat problemen met vriend...hoofdpijn ...oorzaak zal via scan uitmaken wat de oorzaak zal zijn...ik laat het nog weten...groetjes mams en tot nog eens en nog verder goed verlof.xx

Tags: Sequoia NP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lake Isabella

Françoise

Actief sinds 30 Aug. 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 6589

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2023 - 15 September 2023

Eduaarrr et Franzi, Les Choucroutiens Alsaciens

08 November 2017 - 25 November 2017

EdwardskiSwaskiinPolski2017

02 Oktober 2015 - 25 Oktober 2015

Motorhomediaries 2015

Landen bezocht: