Halloween in Lake Isabella - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Halloween in Lake Isabella - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Halloween in Lake Isabella

Door: Soosewoos

Blijf op de hoogte en volg Françoise

17 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Lake Isabella

Hello darlings!

Here we are again wtih the news of the day.

Vanmorgen vertrokken vanuit ons 55+ resort (want dat was het), dus ik zat al direct op mijn plaats. Eerst mijn sletsen gepakt en gaan douchen, ja, af en toe doe ik dat ook op de camping zelf. Sta ik daar onder de straal en ik hoor 'n mannenstem, ' k dacht al tiens? bleek dat ik bij de mannen zat.... zag ik bij 't buitengaan, bekans een affront aan mn been.

Gereden tot in Barstow waar in 't zog van de route 66 een grote road show van oldtimers plaatsvond. Weeral 'n hoop prachtig gerestaureerde wagens gezien. Er stond ook een brandweerauto bij die op 9/11 gebruikt is geweest met 'n lijst van de gesneuvelden erbij. Zo gelijk doorgereden tot aan Lake Isabella.

Lange rit vandaag, dwars door de Mojave-woestijn.

We staan hier nu op een knusse, groene, gezellige camping. Vanavond was't Halloween voor de kindjes en ze kwamen in 'n stoet voorbij alle campers voor 'trick or treat'. We hadden allemaal 'n mandje met lolly's gekregen om ze uit te delen.

Nu zitten we aan ons campfire nog in onze t-shirt en er komt juist een slang (etje) - 30 cm - voorbijgekropen.

Hé hé leuk hier. We zijn nog aan 't uitvinken of we hier nog 'n nacht blijven of anders in 't Sequoia bos twee nachten blijven.

Kisses in the moonlight
van
Clark Gable en Dorothy Lamour

PS Eddy was efkes verkeerd gereden!!

  • 18 Oktober 2015 - 16:27

    Jeanne.mangelschots:

    ik ben vandaag naar vogelmarkt geweest..weer ff gaan kijken ..poes of hond..toch halve draai rechts huiswaarts.hi hi grapje..xx mams

Tags: Barstow

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lake Isabella

Françoise

Actief sinds 30 Aug. 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 6574

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2023 - 15 September 2023

Eduaarrr et Franzi, Les Choucroutiens Alsaciens

08 November 2017 - 25 November 2017

EdwardskiSwaskiinPolski2017

02 Oktober 2015 - 25 Oktober 2015

Motorhomediaries 2015

Landen bezocht: