We get our kicks on Route 66 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu We get our kicks on Route 66 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

We get our kicks on Route 66

Door: Priscilla Presley but not as rich

Blijf op de hoogte en volg Françoise

16 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Laughlin

Autsj, zere kop, nog steeds

Pilletjes, 'n douche, koffie, cola en pure chocolade en in die volgorde, hebben wonderen gedaan, oeffff!

Route vandaag: Williams, Ashfork, Seligman, Peach Springs, Truxton, Valentine.... tot in Kingman en overal mooie foto's genomen van gebouwen, uithangborden, auto's ea, ; dan wat vettige kost en 'n liter ?! cola (light) verzwolgen (was toch lekker, zeker de barbecuesaus, schandalig mr 'k kan er niet aan doen, 'et het gesmoakt '!

Dan besloten om alvast mr door te rijden tot in Bull Head City zodat we al wat voorop zijn op morgen, dan gaan we verder richting Mojave woestijn.

Niet te geloven: van Kingman tot hier (80 km) van rondlopen met n trui tot 1 u later in badpakweer.

PS nog vergeten: wij werden gistermorgen op de camping in Grand Canyon wakker en de herten beten bekans in mijne neus

Getekend: The King and his wife

• 17 Oktober 2015 - 09:31

Jeanne.mangelschots:

hier zeer koud..prachtige foto 's prof.maar goed van u verlof ..en soesje denk ff niet aan de kilotjes die er bij zijn ...nog een dikke beide ...mams.

• 17 Oktober 2015 - 09:57

Martine:

Hallokes
    Leuke start van de dag: elke ochtend een reisverslag waar je alleen maar enkele steken van jaloezie bij voelt. Maar je wordt er wel goe gezond van.
    Ook hier serieuze temperatuurverschillen: van 18 naar 6°met veel nattigheid (en dan bedoel ik geen porto), dat voel je in je knoken.
    Amuseer en geniet maar verder!
    Bye
    Martine

• 17 Oktober 2015 - 13:10

Veke Gunter Milan En De Moe:

Helaba genieters doe zo verder want time goes by he. Ons moe zit hier en zegt dat jullie bedankt zijn voor het kaartje. Van ons ook merci he.
    Stuur dan maar wat extra graden naar hier want amaai 't is hier koud en nat.

Niet te zat en wel goed eten Dikke xxxjes van ons 4 en GENIETEN HEEEEEEEEEEE

• 17 Oktober 2015 - 16:42

Zussie:

Hey schatties,
    Net bijgelezen...stond een paar verslagen achter! Maar wauw, wat een plezier om te lezen :-). One big adventure! Leuk seg en allemaal zo mooi! Behalve de plastic city Vegas... Ik zit hier in 't zeteltje met een lelijke verkoudheid! Eerst had Gab het nu ikke. Maar de dames Coletta en Ziza zitten dicht bij mij om wat op te warmen ...
    Geniet nog van jullie prachtige reis!
    Jasper van Gab zit ook in America, in Georgia bij de broer van Gab voor 2 maanden. Hij vind het ook heel leuk daar!
    Knuffels,
    Zussie en Gab en Ziza en Coletta en Chopin en Sibelius ... :-)
    Xxxxxxxx

• 19 Oktober 2015 - 09:59

Sofie:

wanneer krijgen wij eens een kaartje? :)

Tags: Kingman, Route 66