Swimmin' & slidin' in Bedrock - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu Swimmin' & slidin' in Bedrock - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

Swimmin' & slidin' in Bedrock

Door: Fran Williams (de siss of Esther)

Blijf op de hoogte en volg Françoise

15 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hellow again everiebodieeee

Vanmorgen DE GROTE CANYON achter ons gelaten en langs de 'scenic route' richting Williams. Eerst nog thv ingang vh national park nog naar de IMAX-cinema geweest over de GC, prachtige film!

Verder south richting Sedona (pour les riches) en het Rock Slide State Park; natuurlijk bassin in een creek met rotsen om af te glijden en wat n prachtige omgeving weer: rode rotsformaties met veel groen ook, onze mond viel open. Ik hoop dat onze foto's de werkelijkheid een beetje zullen weergeven.
Ja Tinake, en ons Coise is er enkel op haar poep gaan inzitten, want dat water komt natuurlijk van 'n bergrivier en dat was zoooo koud brrr.

Dan terug naar boven, verder tot in Williams, ons geïnstalleerd op de camping en het historic district verkend, gaan eten in de Red Raven, met n koppel Amerikanen gechat en een servet gepikt. Ja, dat kwam zo: ik had die met het puntje in mijn broek gestoken zodat die zo op mijn schoot hing. Bij het doorgaan vergeten af te doen, niet gezien, noch de eigenaar vh restaurant , noch Eddy, noch het koppel Amerikanen, noch ikzelf; wij zijn vh resto naar een groot café gewandeld met shop om daar op de auto te wachten die ons terug nr de camping moest brengen, dus ik ben over 't straat gewandeld, in die shop, de auto genomen, allemaal met een donkerblauwe vlag aan mijn broek. Wij hebben dat eerst in de MH gezien, gegierd dat we hebben.....

Slecht geslapen want ik had koppijn (ve porto); eigen schuld, dikke... want ik weet dat ik er niet tegen kan...

'N mens leert niet bij hé

Vanmorgen verder op de route 66

Tags: Williams