On the road again.... - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu On the road again.... - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Françoise Lippevelt - WaarBenJij.nu

On the road again....

Door: Fran en Ed, at last

Blijf op de hoogte en volg Françoise

13 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hi there, are you there?

De volgende ochtend...... richting Grand Canyon.
GPSKE aan de ruit geplakt, handig in zo'n drukke stad... maar GPSKE liet het afweten (abonnement niet betaald Gunter?) en dus waren wij genoodzaakt om onze weg zelf uit te zoeken, met een kramikkelijke kaart, want onzen Edward is het enige waar hij moest aan denken vergeten: de road atlas én de kaarten. FUCKING SHIT, zoals men hier pleegt te zeggen moa gelukkig stonder er vanachter op de kaart toch n stadsplattegrond. Ik ben nog nat onder mijn armen van 't zweten, nee, niewaar; Ed heeft nogal een goed oriëntatievermogen en we zaten al in de juiste richting, oef.

Eerste stop: Boulder City, oud treinstation, treintjes zijn één van Ed's interesses (gelukkig ben ikzelf er ook één van).

Tweede halte: Hoover Dam, stuwdam, impressionant bouwwerk thv Lake Mead. Eerst de security check passeren (doorzoeken van onze rijdende villa waar nu gelukkig geen BH's en onderbroeken lagen te wapperen (weet ge nog Sofie?).

Verder richting Kingman waar we in het VC een pak informatie meekregen over de Route 66 (another stickhorse ahha van mijn echtgenoot); een stuk van die route gaan we volgen bij terugkeer van Grand Canyon).

Na valavond in den donkere aangekomen op onze campground. Onderweg begint dat toch te schemeren en ik zeg nog, pas op, want dan komt het wild uit de bossen, mr ja, het is nog wel dru ....ik was nog niet uitgesproken of daar wou toch een ree oversteken zeker, vlak voor ons vehikel, gelukkig bedacht ze zich, zoals vrouwen dat al eens doen.

Mooie camping in de bossen.

.... sleepy sleepy, pyjama time.

Xxx

P.S.: This is Ed on the keyboard: ondertussen reeds weer bedreven in het besturen en manoeuvreren van onze 30 feet lange RV. Alleen is het een ouder bakje met wat slijtagestreken, maar hij brengt ons waar we moeten zijn. MAY THE FORCE BE WIT HIM !